Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az fmkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

A Gazdaság Háza fogadja az ügyfeleket a járványügyi előírások betartása mellett

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara – Gazdaság Háza továbbra is fogadja személyesen az ügyfeleket, vállalkozókat, ám mindemellett arra kérjük Önöket, hogy – amennyiben lehetséges – válasszák az online vagy telefonos ügyintézési lehetőséget!

Az épületbe történő belépéskor kötelező a testhőmérséklet mérése nonkontakt hiteles eszközzel és kötelező a kézfertőtlenítés. Munkatársaink és a hozzánk forduló Ügyfelek között a cseppfertőzés terjedésének kiküszöbölésére védőplexi elhelyezéséről gondoskodtunk; az ügyfélforgalom így kockázatmentes.

A Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara ügyfeleit, a Gazdaság Házába érkező vállalkozókat is érinti az FMKIK járványügyi kódex és intézkedési terve.  

Kérjük valamennyi Ügyfelünk és Partnerünk szíves együttműködését annak érdekében, hogy a járvány terjedését megfékezzük, valamennyi járványügyi szabálysértési eljárást megelőzzünk, ill. elkerüljünk. Erre tekintettel bízunk abban, hogy munkatársaink és az Önök saját védelme érdekében elfogadják az ügyfélfogadás kapcsán bevezetésre kerülő óvintézkedéseket és ennek fokozott betartására szóló esetleges helyszíni felhívást is egészségvédelmi óvintézkedésként értékelik.

A Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara higiéniai tájékoztatója, valamint járványügyi kódexe (amely ismételt járványhelyzetben lép életbe) elérhető a cikk végén csatolmányként, illetve az alábbi linkekre kattintva:

HIGIÉNIAI TÁJÉKOZTATÓ

JÁRVÁNYÜGYI KÓDEX


 

ÜGYFÉLFOGADÁS A GAZDASÁG HÁZÁBAN

A Gazdaság Háza nyitott a vállalkozók számára, személyesen is fogadjuk ügyfeleinket, ám mindemellett arra kérjük Önöket, hogy – amennyiben lehetséges – válasszák az online vagy telefonos ügyintézési lehetőséget!

Széchenyi Kártya

Biztosított a személyes ügyintézés az ügyfelek számára, azonban csak előre egyeztett időpontfoglalást követően. A személyes ügyfélfogadáson kívül elektronikus úton történő kérelem befogadására is van mód.

Információ, bejelentkezés: Kálmán Judit: 06 (22) 510-310, tanacsadas@fmkik.hu


Békéltető Testület

A személyes ügyfélfogadás biztosított, de amennyiben lehetséges, kérjük, válassza az online vagy telefonos ügyintézési lehetőséget.

Telefonos és személyes ügyfélfogadás: hétfő-kedd-szerda: 13,00-15,00 .

Az ügyfelek a Gazdaság Házában személyesen - kérdéssel/kéréssel/panaszüggyel - is fordulhatnak a Fejér Megyei Békéltető Testülethez, de, amennyiben lehetséges, kérjük, válasszák az online és telefonos ügyintézést, az alábbi elérhetőségeken: bekeltetes@fmkik.hu email címen és a 22/510-310-es telefonszámon. 


Okmányhitelesítés

Hétfőtől péntekig: 10.00 - 12.00 óra

Az okmányhitelesítési ügyfélfogadást személyes ügyfélfogadással biztosítjuk.

A személyesen behozott dokumentumokat érkeztetésük után 24 órás karanténba helyezzük, elzárt helyen tároljuk. A beérkezést követő munkanapon történik a láttamozás, másnap 10,00-12,00 óra között vehetik át az ügyfelek a láttamozott dokumentumokat.


Regisztráció, kamarai hozzájárulás befizetés

Biztosítjuk a személyes ügyintézést.

Információ, időpontkérés: 06-22-510-310


Építőipari regisztráció

Biztosítjuk a személyes ügyintézést.

Információ, időpontkérés: Bata Balázs, 06-22-510-310, ugyfelszolgalat@fmkik.hu


Szakképzés

Biztosítjuk a személyes ügyintézést. Elektronikus úton továbbra is várjuk a megkereséseket. Szakképzési kérdésekben a szakkepzes@fmkik.hu email címen, ill. a 22/510-310-es telefonszámon állunk rendelkezésre. 


További elérhetőségek az ALÁBBI LINKEN találhatók. 

Kérjük valamennyi Ügyfelünk és Partnerünk szíves együttműködését annak érdekében, hogy a járvány terjedését megfékezzük, valamennyi járványügyi szabálysértési eljárást megelőzzünk, ill. elkerüljünk. Erre tekintettel bízunk abban, hogy munkatársaink és az Önök saját védelme érdekében elfogadják az ügyfélfogadás kapcsán bevezetésre kerülő óvintézkedéseket és ennek fokozott betartására szóló esetleges helyszíni felhívást is egészségvédelmi óvintézkedésként értékelik.