Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az fmkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Adat- és információkezelés - workshop

Rendezvény időpontja: 2025-04-24 10:00 Csütörtök - 2025-04-24 12:00 Csütörtök
Rendezvény helyszíne: Gazdaság Háza, 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

A résztvevők olyan készségeket sajátíthatnak el, amelyekkel a napi munkájuk során az adatokkal kapcsolatos folyamataikat tehetik hatékonyabbá. A hagyományos táblázatkezelés mellett megmutatjuk, hogyan néz ki a mesterséges intelligencia alapú adatfeldolgozás és -elemzés. Hogyan, milyen eszközökkel rendszerezzük dokumentumainkat, jegyzeteinket? Hogyan menedzseljük napi feladatainkat és a határidőket?

A digitalizáció és az MI gyors fejlődése elengedhetetlenné teszi, hogy a kis- és középvállalkozások lépést tartsanak a technológiai változásokkal.  A workshop célja, hogy segítse a KKV-kat az MI-alapú eszközök hatékony alkalmazásában, ezáltal növelve termelékenységüket, csökkentve az adminisztratív terheket és javítva a belső kommunikációt.
 

ADAT- ÉS INFORMÁCIÓKEZELÉS - WORKSHOP

2025. április 24., csütörtök, 10,00-12,00
Gazdaság Háza, FMKIK székház 

(8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.)

Előadó: Kránitz Éva, vezetésfejlesztési tanácsadó, Coaching Partner Kft.

A workshop témája: Adat- és információkezelés

  • Táblázatkezelés MS Excelben: Alapvető/ haladó képletek, adatvizualizáció, diagramok készítése
  • MI-alapú adatfeldolgozás és elemzés
  • Dokumentumok és jegyzetek rendszerezése: Google Keep, Microsoft Sticky Notes, Notepad, Google Drive, Dropbox.
  • Napi teendők és projektmenedzsment: Microsoft To Do, Trello használata a feladatok és határidők kezelésére.

Kiket várunk?

Mikro-, kis- és középvállalkozások vezetőit és munkatársait, akik napi szinten dolgoznak dokumentumokkal, táblázatokkal, virtuális környezetben.
Adminisztratív és marketingfeladatokat (is) ellátó munkavállalókat, akik szeretnék hatékonyabbá tenni munkájukat és nyitottak az MI-alapú megoldások alkalmazására.

it ad a workshop a résztvevők számára?

  • Hatékonyabbá és gyorsabbá tehetik munkájukat, ezáltal növelve vállalkozásuk versenyképességét.
  • Megismerkednek az MI-alapú eszközökkel, amelyek csökkentik az adminisztratív feladatokra fordított időt.
  • Képesek lesznek kreatív és vizuális tartalmakat házon belül előállítani, ami jelentős költségmegtakarítást eredményezhet.
  • Professzionálisan megírt és megszerkesztett szövegek (e-mailek, ajánlatok, riportok, blogposztok stb.).
  • Kész prezentációs anyagok, vizuális tartalmak (képek, grafikák, videók).
A gyakorlati workshop jellege miatt max. 30 résztvevőt tudunk fogadni a programon. Egy vállalkozástól egy résztvevő vehet részt a workshopon. A részvételi lehetőséget a jelentkezések sorrendje szerint tudjuk biztosítani. 

Saját laptopot érdemes hozni (Microsoft Office legyen rajta) de kivetítőn is jól követhető a prezentáció.

A program a Vállalkozásfejlesztési Projekt keretében, a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával (VF/44/5/2023_FMKIK támogatási szerződés szám) valósul meg, ezért a Fejér vármegyében tevékenykedő kkv-kat várjuk (kivéve Dunaújváros). 

A programváltoztatás jogát fenntartjuk. Jelentkezés az alábbi felületen.

JELENTKEZÉS