A résztvevők olyan készségeket sajátíthatnak el, amelyekkel a napi munkájuk során hatékonyabbá tehetik az egymás közötti kommunikációst és együttműködést a digitális térben. Megmutatjuk, hogyan lehet sikeres csapatmunkában közösen szerkeszteni, megosztani dokumentumokat. Milyen eszközök segítségével és hogyan tarthatunk online értekezleteket, akár többet is egyszerre.
A workshop célja, hogy segítse a KKV-kat a rendelkezésre álló eszközök hatékony alkalmazásában, ezáltal növelve termelékenységüket, csökkentve az adminisztratív terheket és javítva a belső kommunikációt.
Kommunikáció és együttműködés a digitális térben
2025. május 29., csütörtök, 10,00-12,00
Gazdaság Háza, FMKIK székház
(8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.)
A workshop témája:
- Közös szerkesztés és csapatmunka: pl. Google Docs, Microsoft SharePoint
- Online értekezletek lebonyolítása: pl. Microsoft Teams, Zoom, Google Meet
- Naptárkezelés és időmenedzsment: pl. Google Naptár, Microsoft Outlook Naptár
- Technológiai önképzés képessége: pl. YouTube, Udemy, Coursera
Kiket várunk?
Mikro-, kis- és középvállalkozások vezetőit és munkatársait, akik napi szinten dolgoznak dokumentumokkal, virtuális környezetben.
Adminisztratív és marketingfeladatokat (is) ellátó munkavállalókat, akik szeretnék hatékonyabbá tenni munkájukat.
A gyakorlati workshop jellege miatt max. 30 résztvevőt tudunk fogadni a programon. Egy vállalkozástól egy résztvevő vehet részt a workshopon. A részvételi lehetőséget a jelentkezések sorrendje szerint tudjuk biztosítani.
Saját laptopot érdemes hozni (Microsoft Office legyen rajta) de kivetítőn is jól követhető a prezentáció.
A program a Vállalkozásfejlesztési Projekt keretében, a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával (VF/44/5/2023/2 FMKIK támogatási szerződés szám) valósul meg, ezért a Fejér vármegyében tevékenykedő kkv-kat várjuk.
A programváltoztatás jogát fenntartjuk. Jelentkezés az alábbi felületen.