A workshop célja, hogy megmutassuk, hogyan lehet a monoton főként háttér és támogató (back office) folyamatokat kiváltani informatikai megoldásokkal. A legtöbb ember ilyenkor drága, bonyolult képet vizionál, de lehetséges ezt egyszerűbben is megoldani. Csupán az szükséges hozzá, hogy a meglévő üzleti folyamatainkat gondoljuk végig és megfelelő eszközt társítsunk hozzá, akár a meglévő eszköztárunkból is. Online program ideje: 2021. március 12. péntek 9.00 óra
Egyre inkább terjednek az online, csapatmunkát támogató online eszközök, amelyek hatékonyan képesek segíteni az adminisztrációs folyamatokkal járó terhek csökkentését.
Tematika:
- Hogyan alakítják át az informatikai eszközök a munkavégzést?
- Milyen lépcsőfokai vannak az automatizációnak?
- A home office átállás okozta nehézségek a HR és back office területén
- Időrabló tabló - monoton feladatok kiváltása IT eszközökkel
- Az emberi hibatényezők kizárása minél hatékonyabban
- Automatizálás által elért hatékonyság kimutatása számokban
Előadó: Gilincsek Szabolcs, Certified GDPR manager, ICT tanácsadó https:/technetic.hu, Informatikai projekteken tevékenykedő közgazdász. 2008 óta foglalkozik különböző méretű informatikai projektek menedzselésével. Magyar kis- és középvállalkozások, valamint a T-Systems képviseletében vett részt informatikai tanácsadási projektekben különös tekintettel az információbiztonság területére (ISO 27001 szabvány megfelelésre történő felkészítés). 2016 óta különös figyelmet fordít a szervezetek GDPR felkészítésére IT területen, a szervezetek kategóriájától és méretétől függetlenül.
Részvételi feltételek: előzetes online jelentkezés. A programon való részvétel térítésmentes abban az esetben, ha FMKIK önkéntes kamarai tagjainak rendezett a kamarai tagdíj és kamarai hozzájárulás megfizetése. Az FMKIK-nál a kamarai nyilvántartásban szereplő vállalkozások esetében feltétel a kamarai hozzájárulás pénzügyi teljesítése.
Technikai információ: A workshopot Microsoft Teams rendszeren keresztül bonyolítjuk, a jelentkezőknek csatlakozási linket küldünk, amennyiben a részvételi feltételekben foglaltaknak eleget tettek. Az előadás anyag kizárólag a program résztvevői számára lesz elérhető. A 1,5 - 2 órásra tervezett programok után, e-mail konzultációs lehetőséget biztosítunk a szakértővel, a résztvevők feltehetik kérdéseiket, cégre/személyre szabott tanácsot kérhetnek.
Információ: Buda Csilla irodavezetőEmail cím mutatásanbsp;