Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az fmkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Pályázat eszközbeszerzésre, IT és adatbiztonság, elektronikus aláírás

Rendezvény időpontja: 2021-06-29 13:00 Kedd - 2021-06-29 14:45 Kedd
Rendezvény helyszíne: webinárium

Hogyan segítheti cégének digitalizációját a GINOP Plusz eszközbeszerzési pályázati forrásból? Miért fontos, hogy legyen digitális aláírása vállalatának? Tanácsok, aktualitások, gyakorlati IT biztonsági megoldások kkv-knak, 2021. június 29-én, kedden, 13,00 órától ONLINE! 

Adatvédelmi megoldások pályázati forrásból

A webinárium kiemelt témái:

  • Mit kell tudunk a felhőben tartott adatokról?
  • Miért fontos, hogy legyen digitális aláírása vállalatának?
  • Tanácsok IT biztonsági megoldásokról kkv-knak
  • Hogyan segítheti cégének digitalizációját a GINOP Plusz pályázati forrásból?
  • Mit kell tudni az új források felhasználásának feltételeiről?
  • Aktuális információk vállalkozásfejlesztési konstrukciókban megjelenő infokommunikációs pályázati forrásokról (GINOP PLUSZ)
 
Miért érdemes részt venni?

Manapság már minden vállalkozásnak szinte egyértelmű és alapvető kell legyen, hogy adatait már nem csak kézzelfoghatóan, papíralapon kell megőriznie, hanem elektronikus módon, egy biztonságos felhőalapú rendszerben is.  Az adatmentés tudnivalói mellett egy rövid, IT biztonsági tippekkel és tanácsokkal szolgáló előadást is meghallgathatnak a résztvevők. Végül pedig az elektronikus aláírás és az időbélyegzés bevezetéséről, elterjedéséről tudhatnak meg részleteket a hallgatók.

Most kiemelten fontos, hogy a hamarosan megjelenő pályázati lehetőségek előtt a cégek átgondolják a jövőbeni működésüket, a szükséges digitalizációs eszköztárukat, méghozzá az egyik legfontosabb szempontot, az adatbiztonságot szem előtt tartva. A GINOP PLUSZ-1.2.1-21 pályázati felhívás keretében a cégek szinte korlátozásmentesen költhetnek korszerű, digitális vállalkozásfejlesztésre a közeljövőben

Regisztráljon Ön is rendezvényünkre, és tegye fel kérdéseit szakmai előadóinknak!

Tájékoztatjuk továbbá, hogy megjelent GINOP PLUSZ-1.2.1-21 konstrukció esetében, az eredményességmérési szempontok közé beszámításra kerül a Modern Vállalkozások Programja által szervezett szakmai eseményeken való igazolt részvétel és/vagy a Program által biztosított IKT audit lefolytatása. A nevezett szolgáltatások igénybevételével a kevésbé fejlett régióban található kkv-k számára a (legfeljebb 70% mértékű) feltételesen visszatérítendő támogatás 20%-a vissza nem térítendő támogatássá alakítható. Fordítson projektje eredményességére kellő figyelmet már a tervezési szakaszban! A szolgáltatások igénybevétele minden esetben díjmentes.

PROGRAM 

13:00 Köszöntő - Radetzky Jenő elnök - Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 

13:05 Adatbiztonság, adatmentés - Felhőben vagy helyben tartani?- Tőgl Róbert IT üzemeltetési vezető, Albacomp RI Kft.

13:30 IT biztonsági gyorstalpaló – tippek, megoldások kkv-knak - Gilincsek Szabolcs ügyvezető, Technetics Kft.

13:55 Írd alá a dokumentumaidat online! - Elektronikus aláírásról vállalkozóknak - Kacsenyák Barna államigazgatási üzletágvezető, NETLOCK Kft.

14:15    
Modern Vállalkozások Programja a vállalkozásokért - 
László Csaba IKT tanácsadó - Magyar Kereskedelmi és Iparkamara - Modern Vállalkozások Programja

14:35    Nézői kérdések - előadói válaszok

Szervezők: Modern Vállalkozások Programja és a Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

A rendezvény moderátora: Kovács István - IKT tanácsadó, Borsod-Abaúj-Zemplén megye

Fejér megyei IKT tanácsadó: László Csaba, laszlo.csaba@ginop-mkik.hu 36-30-773-2177 

A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Regisztráció: https://www.vallalkozzdigitalisan.hu/esemenyek/esemeny.html?cid=858

Amennyiben még nem rendelkezik ügyfélfiókkal, úgy a regisztrációs gombra kattintva létrehozhatja adatlapját és egyben véglegesítheti rendezvényregisztrációját. 

Amennyiben már rendelkezik ügyfélfiókkal, úgy kérjük a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon, a jobb felső sarokban található Belépés gombra kattintva lépjen be a felületre és ott válassza ki a rendezvényt amelyre regisztrálni kíván. Ha jelszavát elfelejtette, úgy kérjük, hogy használja a jelszó emlékeztető funkciót. 

Felmerülő kérdés esetén keressen minket a rendezvenyek@ginop-mkik.hu e-mail címen, vagy a szervező Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamaránál Erdősné Sz. Zsuzsa programmenedzser is készséggel áll rendelkezésre: zsuzsa.erdos@fmkik.hu, tel.: 22/510-314.