Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik éve díjazza az olyan kommunikációs gyakorlatokat, melyek kiemelten kezelik a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontokat a marketingkommunikáció tervezése és megvalósítása során.
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által elindított Green Pledge kezdeményezés 2025-ben harmadik pályázati évébe lép. A cél változatlan: a hazai marketing- és reklámipar figyelmét még inkább a környezetvédelem, a környezet megfelelő ábrázolása, a greenwashing (megtévesztő zöld állítások) elkerülése felé fordítani.
Az idei év különlegessége, hogy az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) és a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) is társult szakmai szervezetként csatlakozik a kezdeményezéshez, így a tagságuk is jogosulttá válik pályázni – ezzel tovább bővülhet a felelős kommunikáció mellett elkötelezett pályázók köre.
A Green Pledge védjegy elnyerésére 2025-ben is várják a pályázatokat. A védjegyet azok a szervezetek és vállalatok kaphatják meg, akik fotókat és adatokat is tartalmazó esettanulmányokkal igazolják a témában elért példamutató eredményeiket.
Jelentkezni a www.greenpledge.hu weboldalon keresztül van lehetőség, ahol az érdeklődők részletesen megismerkedhetnek a program vállalásaival és céljaival is.
A pályázatokat idén hat kategóriában várják, melyek az alábbiak:
- zöld edukáció,
- zöld reklámkészítés,
- zöld tartalom,
- zöld reklámgyakorlatok,
- zöld állítások,
- egyéb kategória.
A pályázatok elbírálását egy több mint 15 tagú, független szakmai zsűri végzi. A grémium munkáját idén is Prof. dr. Bándi Gyula, a jövő nemzedékek érdekeinek védelmét ellátó ombudsmanhelyettes vezeti. A díjátadó ünnepségnek pedig ismét a hazai marketing és üzleti élet csúcstalálkozója, a Marketing Summit Budapest 2025 ad majd otthont.
Forrás: onbrands.hu